Bezahlung von Anwaltskosten

Ich muss aus einem Prozess den der Kläger zwar verloren hat, die Anwaltskosten, welche nicht durch die Parteientschädigung gedeckt sind selber bezahlen. Ansonsten hätte ich das Verfahren an die höhere Instanz weiterziehen müssen, was ich wegen meiner Tochter, die darin involviert war nicht wollte. Ausserdem hätte ich riskiert, dass das Urteil dann wieder gekippt worden wäre. Danke für Deine Unterstützung.

Luzalma9

Open donation without an account, click here!

Welcome to the signup page of Crowdfunding International!

Please note: You are required to upload an ID or a Passport to complete the registration process.


We only accept applications from natural persons, associations and charities. We don't allow companies.

Placement under project: Bezahlung von Anwaltskosten | Donation to project: Finanzielle Freiheit

Only the first name:

Johanna Maria Elisabeth

Johanna

No accents or special characters:

José

Jose

No accents or special characters:

José

Jose

The username needs to consist of 8-16 characters.
The password needs to consist of at least 8 characters.


Register